Only Media

Paskelbta liepos 13 d.

Onlymedia.lt - Mūsų žmogaus centre internetiniu svetainiu kurimas ir projektavimo procesas
Kai prekių ženklai kovoja už vartotojo ekrano erdvę, mes esame kūrybingi požiūris išsiskirti. Mūsų Onlymedia dizaino sprendimas yra planuojama išspręsti vartotojo problemą. Mes skirstykite jį į tris pagrindinius segmentus - ideation, įkvėpimą ir vykdymą. Vieningosios Infotech pagrindinis principas yra suprasti vartotojo elgesį ir pradėti save galutinio vartotojo situaciją manifestas visas šias kategorijas. Rezultatas - netradicinė vartotojo sąsaja ir dizaino sprendimas, kurį apima galutiniai vartotojai.

1. Strategijos seminaras
Derinimo suvedimu
Nesvarbu, ar sukurti naują produktą nuo nulio ar peržiūrėti dabartinę patirtį, mes dirbame kaip Onlymedia konsultantas turėti bendradarbiavimo metodą, įtraukiant pagrindinius suinteresuotuosius subjektus, kad visi žinotų ir suprastų projektą. Tai suteikia suderinimą pagal galutinio vartotojo asmenį ir verslo poreikius.

2. Vartotojo persona apibrėžimas
Žinant vartotojus pirmą kartą
Kad geriau suprastume jūsų poreikius del svetainiu kurimas, mes kuriame išsamias naudotojo asmenis, kad apibrėžtume auditorijas. Mes tikime, kad tai yra labai svarbi atsakomybė kaip pirmaujanti Onlymedia dizaino agentūra. Tada mes baigsime atlikti tolesnius kokybinius ir kiekybinius tyrimus ir analizę.

3. Empatijos kartografavimas
Vaikščiojimas į naudotojų batus
Daro empatija kartografavimo nauda yra kolektorius. Mes tikime, kad jis pašalina šališkumą iš mūsų dizaino ir suderina komandą viename, bendrai suprantant vartotojo empatiją, kaip tai, ką jie galvos, pamatyti, daryti ar klausytis. Tada mes atrasti trūkumus mūsų mokslinių tyrimų, atskleidžia vartotojo poreikius, kad vartotojas pats negali net žinoti, suprasti, kas skatina vartotojų elgesį, kuris pagaliau veda mus į tai, ką vartotojas jaučiasi ar galvoja.

4. Konkurento kraštovaizdžio analizavimas
Nustatyti, ką ir ką ne
Svarbu nustatyti, su kuo konkuruojate. Tai padeda apibrėžti tiek įžeidžiantį, tiek gynybinį strateginį kontekstą, kad būtų galima nustatyti galimybes ir grėsmes. Kaip mes tai darome- nustatyti potencialius konkurentus ir jų tikslinius klientus, nurodyti pagrindines matricas ar kompetencijas ir priskirti kiekvieną balą. Tada įvertinkite kiekvieną iš jų nustatytose matricose ir planuokite, ką turime daryti ir ko ne UX UI produkto projektavimo planavime.

5. Protas kartografavimo ir kortelės rūšiavimas
Konvergencijos skirtumai
Tai žingsnis, kai mes įtraukiame produktų savininkus, kūrėjus, vadovus ir galiausiai dizainerius, kad galėtume mesti visus duomenis, kuriuos surinkome ant sienos. Tada kiekvieną iš jų sugrupuojame į priklijuojamus užrašus / korteles. Surūšiuota žemėlapyje turėtų būti panašių ir susijusių programos komponentų, suteikiančių mums pagrindą sudaryti meniu struktūrą iš aukšto lygio rodinio. Rezultatas? Kurį patvirtina visi. Nenuostabu, kodėl mes vadiname save meistrai vartotojo patirtį dizainas.

6. Architektūrinė informacija
Programos žemėlapio kūrimas
Informacijos architektūra padeda mums sukurti planą, kuris neleidžia rasti ir naudoti nelaimių - todėl brangus perprojektavimas. Tai kodėl įtraukti Informacinės architektūra dar žinomas kaip IA yra didžiulė dalis mūsų Onlymedia dizaino paslaugas ir internetiniu svetianiu kurimo paslaugos. Tai padeda mums sutelkti dėmesį į turinio tvarkymą, struktūrizavimą ir efektyvią žymėjimą, kad vartotojai rastų informaciją ir atliktų numatytas užduotis.


https://onlymedia.lt/tinklapiu-internetiniu-svetainiu-kurimas

Kaina
€ 200
+37064829932
skelbimo autorius: lukas